Шкільне телебачення

У Чернівецькій спеціалізованій школі ОРТ №41 в рамках реалізації експериментально-дослідницької роботи із запровадження STEM-технологій у навчально-виховний процес «Створення та апробація методичної системи навчання основам технології та робототехніки як складової STEM-освіти» розпочала роботу відеостудія та шкільне телебачення. Про найцікавіші події у навчальному закладі — на нашому каналі! Ставайте нашими дописувачами!

Запрошуємо на канал!

Одним із важливих напрямів розвитку STEM-освіти є технологія та робототехніка. Ці предмети заохочують дітей мислити творчо, аналізувати ситуацію і застосовувати критичне мислення для розв’язання реальних проблем. На уроках з учні знайомляться з технологіями ХХІ століття, що сприяють розвитку комунікативних здібностей школярів, розвивають навички взаємодії, самостійності в прийнятті рішень, розкривають творчий потенціал учнів. Залучення школярів до досліджень у галузі робототехніки, обміну технічною інформацією і початковими інженерними знаннями, розвитку нових науково-технічних ідей сприяє створенню необхідних умов для високої якості освіти за рахунок використання в навчальному процесі сучасних педагогічних підходів і застосування новітніх інформаційних і комунікаційних технологій. Крім того, до 2018 року очікується зростання потреби в спеціальностях: розробники програмного забезпечення, аналітики комп’ютерних систем, робототехніки, відео-інженери, інженери-механіки, архітектори підводних споруд і аерокосмічні інженери.

Тому особливе значення зараз має впровадження технології та робототехніки в навчальний процес середньої школи.

Залишити відповідь