S T E M

В останні десятиріччя, з відкриттям Інтернету, GPS технологій, ДНК сканування, спостерігається стрімкий розвиток технологій у всіх галузях. Сьогодні народжується Всеохоплюючий інтернет — всесвітнє середовище інтуїтивних мережевих з’єднань між людьми, процесами, даними та фізичними об’єктами, що суттєво вплине на життя кожного індивідуума і суспільств у цілому.

Для підготовки підростаючого покоління до життя у високотехнологічному конкурентному світі необхідно розвивати інтерес в учнів до науково–технічної творчості, техніки та високих технологій. У віддаленому майбутньому з’являться професії, які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов’язані з технологіями і високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. Прогнозують, що особливо будуть затребувані фахівці біо- і нанотехнологій. Фахівцям майбутнього необхідна всебічна підготовка і знання із самих різних освітніх галузей природничих наук, інженерії та технологій. Основою цього розвитку стає STEM-освіта (абревіатура з англійської – Science, Technology, Engineering, Math, що в перекладі позначає науку, технології, інженерію та математику як дисципліни вивчення). Багато країн, такі як: США, Великобританія, Японія, Ізраїль, Данія, Австралія, Китай, Корея, Сінгапур та інші успішно проводять державні програми в галузі STEM-освіти.

Активізація STEM-освіти може стати ключем до розв’язання багатьох освітніх проблем. Адже STEM-навчання поєднує в собі міждисциплінарний і проектний підхід, основою для якого стає інтеграція природничих наук в технології, інженерну творчість і математику. Програми STEM розвивають навички критичного мислення і сприяють вирішенню проблем, що необхідні для подолання труднощів, з якими школярі можуть зіткнутися в житті. На практичних заняттях діти отримують відповідні компетенції та навчаються застосувати науково-технічні знання у реальних проектах. На кожному уроці вони розробляють, будують і розвивають продукти сучасної індустрії. Учні вивчають конкретний проект, в результаті чого своїми руками створюють прототип реального продукту. Залучення школярів до досліджень у галузі технології та відеомонтажу, обміну технічною інформацією і початковими інженерними знаннями, розвитку нових науково-технічних ідей сприяє створенню необхідних умов для високої якості освіти за рахунок використання в навчальному процесі сучасних педагогічних підходів і застосування новітніх інформаційних і комунікаційних технологій. Крім того, до 2018 року очікується зростання потреби в спеціальностях: розробники програмного забезпечення, аналітики комп’ютерних систем, робототехніки, відео-інженери, інженери-механіки, архітектори підводних споруд і аерокосмічні інженери.

Тому з 2017 року на базі школи діє гурток відеомонтажу та відкрився канал шкільного телебачення. Крім того, створено 2 сучасні STEM –лабораторії з відповідним обладнанням.

   

      

Залишити відповідь